رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت : در تلاش هستیم به تمام دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی استان هرمزگان خدمات مطلوبی را متناسب با نیاز ارائه کنیم.

به گزارش صبح دریانیوز ، احمد زاهری در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان که در دفتر رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد ، با اشاره به اقدامات بزرگی که توسط این نهاد انقلابی در طول انقلاب اسلامی انجام شده است ، اظهار کرد : جهاد دانشگاهی همواره به دنبال شناسایی نیازمندی‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها به‌منظور ارتقای علمی کشور و به تبع آن استان هرمزگان بوده است.

زاهری افزود : امروز می‌توانیم ادعا کنیم که تقریباً در عرصه های مختلف که جهاد دانشگاهی دارای فعالیت علمی و پژوهشکده یا پژوهشگاه می‌باشد و در همین راستا با سایر نهادها هم همکاری‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی آمادگی همکاری با تمامی دستگاه های استان و همچنین دیوان محاسبات را دارد گفت : به دنبال ارائه خدمات و همکاری با تمامی دستگاه های اجرایی و نهادهای حاکمیتی استان هستم.

ابراهیم مرادیان مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان نیز در این دیدار با بیان اینکه این نهاد انقلابی دارای ظرفیت‌های بالایی برای کار است ، خاطرنشان کرد : آمادگی لازم برای هرگونه همکاری چه در حوزه مشورت مالی و چه در حوزه‌های دیگر برای پیشبرد اهداف استان هرمزگان داریم.

پایان خبر /