رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : با هدف تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک شهر ، دانش‌آموزان می‌توانند تا پایان مهرماه از حمل و نقل عمومی رایگان اتوبوس‌های درون شهری و ١۵ دستگاه ون استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، یعقوب دبیری‌نژاد افزود : هزینه‌های اجرای این طرح توسط شهرداری بندرعباس تأمین می‌شود و در صورت تأثیر مثبت آن بر کاهش بار ترافیک در ساعات شروع و تعطیلی مدارس، این طرح را تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهیم داد.

دبیری نژاد گفت : به‌ رغم اینکه طبق قانون محدوده خدماتی شهرداری بندرعباس فقط تا مبادی ورودی شهر است ، بخش مهمی از ظرفیت اتوبوس‌های شهرداری به تردد دانشجویان دانشگاه هرمزگان اختصاص داده شده که مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان و دانش آموزان سطح شهر ایجاد کرده است.

وی افزود : از مسئولان دانشگاه هرمزگان درخواست داریم در این خصوص چاره‌اندیشی کنند تا بتوانیم پاسخگوی گلایه‌های بحق مردم باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : با وجود همه کاستی‌ها ، تردد اتوبوس‌های درون شهری به نحوی برنامه‌ریزی شده است تا دانش‌آموزان بتوانند برای رفت و آمد از این امکانات استفاده کنند.

پایان خبر /