مجتمع آبرسانی درپهن میناب به منظور تامین آب ۵۲۰ خانوار روستایی این شهرستان با حضور اکبر ابراهیمی پدر آبرسانی ایران ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جمعی از مردم و مسوولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت : برای این پروژه که با مشارکت بنیاد آبرسانی «حاج اکبر ابراهیمی» ، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه امام سجاد (ع) استان و دولت مردمی اجرایی شده ، ۵.۸ کیلومتر خط انتقال و ۱۵.۲ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است که ۱۶ کیلومتر از لوله‌های آن توسط خیر نیک‌اندیش ، اکبر ابراهیمی (پدر آبرسانی ایران) تهیه شده است‌.

مهدی دوستی افزود : برای بهره‌برداری از این پروژه‌ ۲۵۰ مترمکعب مخزن و ۳۵۰ فقره انشعاب نصب شده است و یکهزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۵۲۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی پایدار برخوردار شدند.

دوستی بیان کرد : اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۳۵۰ میلیارد ریال است.

وی در سفر به میناب در بدو ورود به بخش درپهن با استقبال مردمی روبرو شد و با توجه به مطالبه مردم روستای شهید جعفری رپگاه مبنی بر تکمیل آبنمای ورودی این روستا، دستوراتی برای تامین اعتبارات لازم جهت تحقق این مطالبه مردمی صادر کرد.

استاندار هرمزگان در ادامه با افتتاح مجتمع آبرسانی درپهن ، پروژه آبرسانی به روستاهای درپهن ، رپگاه و اسلام آباد را به بهره‌برداری رساند.

مهددی دوستی با همراهی سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان ، سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی کشور و اکبر ابراهیمی خیّر نیک اندیش و پدر آبرسانی ایران ، راهی شهرستان میناب در شرق هرمزگان شد.

پایان خبر /