مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان در اختتامیه مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای بسیج اظهار داشت : درب دفتر حوزه استاندار به روی تمامی مردم خصوصا اصحاب رسانه و خبرنگاران باز است و روزانه تعداد زیادی از مردم ، مسئولین و خبرنگاران و اصحاب رسانه با مراجعه به این دفتر مسائل و موضوعات خود را مطرح می‌کنند.

به گزارش صبح دریانیوز ، حمیدرضا زارعی افزود : بنای این حوزه و تاکید استاندار بر استفاده از تمامی ظرفیت ها در حوزه رسانه و فضای مجازی با هر سلیقه‌ای است.

زارعی عنوان کرد : امسال سال انتخابات است و همه باید هدفمان امید آفرینی برای اقشار مختلف مردم باشد و هر عمل، حرف یا قلمی که به امید مردم به انقلاب و نظام خدشه وارد کند محکوم به شکست بوده و راه بجایی نخواهد برد.

وی اضافه کرد : مسوولان باید عملکرد و موفقیت‌های دستگاه خود را به صورت شفاف بیان و رسانه‌ای کنند و اصحاب رسانه نیز کمک کنند موفقیت های دولت و نظام را به گوش آحاد مردم جامعه برسانند.

مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان تصریح کرد : کارهای بزرگی در این دولت در استان انجام شده که به خوبی انعکاس داده نشده و مردم از آنها بی‌خبر هستند از این رو روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید نقش فعال‌تری را ایفا کنند.

پایان خبر /