مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان گفت : کارنامه فرهنگ و ارشاد هرمزگان در همه زمینه ها درخشان است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز درهرمزگان ، رضا کمالی زرکانی توجه به شهرستان ها و به ویژه مناطق کمتر برخوردار را از اولویت های شاخص در برنامه ریزی فرهنگی دانست و افزود : برنامه های آموزشی و توسعه محتواهای مرتبط با آسیب های اجتماعی جزء ویژه برنامه های مورد حمایت اداره کل در شهرستان ها بوده و می باشد.

 کمالی ضمن تاکید بر نوآوری و تحول در فعالیت های فرهنگی هنری اظهار داشت : طی چند سال اخیر کارهای ابداعی و خلاقانه با مشارکت هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و سازمان های مختلف که بیشتر آنها برای نخستین بار بوده است از دستاوردهای مهم در شهرستان ها می باشد.

وی بیان کرد : کسب جایگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی طی دو سال متوالی و احراز جایگاه سوم و هفتم در عملکرد منتشر شده از وزارتخانه متبوع بخشی از موفقیت های حوزه فرهنگ و هنر می باشد.

کمالی به رضایت هنرمندان از حمایت ها و برنامه ها در تمام استان اشاره کرد و یادآور شد : این رضایت حاصل تلاش و تعامل خوب روسای شهرستانی با بدنه فرهنگ و هنر و هنرمندان بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد : تحولات و رویکرد جدید در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس سند گام دوم انقلاب و تولید محتوای فرهنگی و هنری بر مبنای تراز انقلاب اسلامی است و همه بخش های فرهنگ و هنر پیشنهادات و برنامه های حوزه خود را بر این مبنا باز تعریف و اجرایی نمایند.