در شاخص های عمومی و اختصاصی و پروژه مهر ۱۴۰۲ در مجموع از ۵ استان تقدیر شد که آموزش و پرورش استان هرمزگان موفق به کسب رتبه چهارم شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، در گردهمایی مشترک مدیران کل استان های کشور و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش از محمد قویدل ، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در راستای کسب رتبه چهارم و جز ۵ استان برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی و پروژه مهر ۱۴۰۲ تجلیل شد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان هرمزگان گفت : آموزش‌ و پرورش استان در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی و پروژه مهر سال تحصیلی گذشته نیز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده بود.

محمد قویدل تصریح کرد : این شاخص ها یکی از مهمترین برنامه‌های سالانه این اداره‌ کل در استان هرمزگان است که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی داشته باشد.

قویدل با اینکه کیفیت‌بخشی ، ارتقای عدالت آموزشی و تلاش برای تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس از مهمترین مزیت‌های اجرای این طرح است ، خاطرنشان کرد : باید به محور کیفیت‌بخشی آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی در این طرح توجه ویژه ای کرد.

وی افزود : پروژه مهر نمادی از همبستگی ، تحول ، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در فرآیند تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان هرمزگان یادآور شد : موفقیت آموزش و پرورش هرمزگان در کسب این برتر حاصل برنامه ریزی ، هم اندیشی و کار تیمی کلیه مناطق ۲۳ گانه آموزشی است.

گفتنی است ، استان هرمزگان جمعیت دانش آموزی بیش از ۴۳۰ هزار نفری را تحت پوشش دارد.

پایان خبر /