امام جمعه پارسیان گفت : دشمن از مکتب حاج قاسم بیشتر از خود او می‌ترسد اما بداند با این اقدامات وحشیانه راه حاج قاسم پر رهروتر می شود.

به گزارش صبح دریانیوز ، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا در خطبه‌های نمازجمعه گفت : ذکر خدا باعث آرامش دل ، خروج از حزب شیطان ، جلب رحمت خدا ، هدایت ، نورانیت و رستگاری می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا عنوان کرد : نماز جمعه مصداق ذکر خداست به همین خاطر است که معنویت افزاست و بصیرت را در نمازگزاران تقویت می‌کند.

وی در خطبه دوم نماز ضمن تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان جهت حضور در شهرستان و دیدار با اقشار مختلف مردم یادآور شد : امید است به زودی شاهد حضور هدفمند استاندار محترم و مدیران کل استان با یافتن راه‌های حل مشکلات اساسی مردم شریف شهرستان پارسیان باشیم.

امام جمعه شهرستان پارسیان حمله تروریستی اخیر در شهر کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از مردم مومن و انقلابی شد را تسلیت گفت و بیان داشت : این حادثه نشانه ضعف و استیصال دشمنان ماست که روی به این چنین کارهای ذلیلانه می‌آورند اما به ما ثابت کرد.

به گفته جواد اسماعیل نیا ، اولاً هم مردم و هم مسئولان مربوطه باید همواره در اوج آمادگی باشند تا این حادثه‌ها تکرار نشود. ثانیاً تنها وحدت و یکپارچگی مردم است که می‌تواند با این دشمن بی‌رحم مقابله کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا در بخش دیگر از خطبه بیان داشت : دشمن از مکتب حاج قاسم بیشتر از خود او می‌ترسد البته بدانند که با این کارها راه او پر رهروتر می شود. ما با شهادت زنده‌تر می‌شویم. سربازان اسلام و قرآن انتقام این شهیدان را خواهند گرفت. مردم از مسئولان امر، پاسخ قاطع، سخت و کوبنده را خواهان هستند.

وی به ۱۷ دی ماه سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دستور رضاخان اشاره کرد و افزود : استکبار برای به بردگی کشاندن مردم مستضعف از سیاسی کردن حجاب استفاده کرده است وبه بهانه های واهی آنها را به بی حجابی فرا می خواندولی زنان و دختران ما باید حجاب را که عامل کرامت، شخصیت، امنیت و آزادی آنهاست را حفظ کنند.

پایان خبر /