مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از ثبت ۳ رکورد تولید روزانه و همچنین رکورد تولید ماهیانه بریکت گرم در کارخانه صبا فولاد در نخستین ماه سال ۱۴۰۲ که بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده ، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، احسان دشتیانه در این خصوص عنوان کرد: با ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه بریکت گرم در صبا فولاد به میزان ۱۲۲ هزار و ۸۳۳ تن در فروردین ماه ۱۴۰۲ با ۱۸ درصد افزایش نسبت به رکورد تولید قبلی، گامی مؤثر در تحقق ظرفیت اسمی سالانه کارخانه برداشته شد.

وی ادامه داد: همچنین رکورد تولید روزانه بریکت گرم در صبا فولاد، طی روزهای اخیر در فروردین ماه ۱۴۰۲، سه بار ارتقاء یافت و علاوه بر ثبت رکوردهای جدید تولید روزانه در روز ۲۴ فروردین ماه با تولید روزانه ۴۳۳۸ تن، در ۲۵ فروردین با تولید روزانه ۴۴۰۹ تن و در ۲۶ فروردین ماه با تولید روزانه ۴۴۶۸ تن، رکورد نرخ تولید ساعتی نیز از ظرفیت اسمی ۱۸۷ تن در ساعت عبور نموده و عدد ۱۹۲ تن در ساعت ثبت شد.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس ضمن تبریک این موفقیت همزمان با عید سعید فطر و قدردانی از کوشش های صورت گرفته در این راستا، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند این موفقیت ها که با تلاش همه جانبه مجموعه معاونین، مدیران، مشاورین و پرسنل زحمتکش این شرکت به دست آمده، شاهد تحقق ظرفیت اسمی تولید سالانه در کارخانه صبا فولاد در سال ۱۴۰۲ باشیم.

گفتنی است ، شرکت صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولید کننده بریکت گرم در ایران با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن در سال و صادر کننده این محصول است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

انتهای خبر /