مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان ، نفیسه شیبانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ، سارا دانشور ذیحساب اداره کل ورزش و جوانان با حضور در دفتر مدیر کل دیوان محاسبات استان با علیرضا نصری دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش صبح دریانیوز ، مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان اظهار داشت : انتصاب علیرضا نصری که یکی از نیروهای متخصص ، انقلابی ، موفق و باتجربه استان را به سمت مدیر کل دیوان محاسبات استان هرمزگان را تبریک گفت.

مظفرمهری خادمی نسب عملکرد اداره‌ کل ورزش و جوانان را طی سال اخیر اعلام نمود و گفت : این اداره یکی از اداراتی است که بیشترین پروژه‌های عمرانی را در سطح استان داردودر دور دوم سفرهای ریاست‌ جمهوری نزدیک به ۱۲۰ پروژه ورزشی در استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

خادمی نسب ضمن تشکر از همکاران دیوان محاسبات در طی سال های اخیر اظهار امیدواری کرد و گفت : باحضور علیرضا نصری موارد نظارتی و قانونی را در اجرای امورات برابر با دستورالعمل های دیوان محاسبات دراداره کل ورزش وجوانان مورد توجه واجرا قرارگیرد. همچنین لازم بذکراست،توجه وتوسعه دستگاههای نظارتی واجرای دقیق قوانین و مقررات در فعالیت های ورزشی،عمرانی و امور جوانان یکی دیگر از مواردی که خادمی نسب در دیدار بانصری مورد تاکید قرار داد .

در پایان این دیدار علیرضا نصری مدیر کل دیوان محاسبات هرمزگان ضمن تشکر اعلام نمود که اداره کل ورزش و جوانان استان یکی از فعالترین اداره کل ها در سطح استان می باشد و گفت : در اجرای قوانین و مقررات آمادگی داریم تا در توسعه فضاهای ورزشی و پروژه های عمرانی و فعالیت های ورزشی در استان همراه و همگام با این دستگاه باشیم.

پایان خبر /