محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به همراه عطاا... معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان از هنرستان تجهیز شده جوار فولاد هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش صبح دریا نیوز ، محمد قویدل با حضور در بین هنرجویان عنوان کرد: مهارت‌آموزی یک نیاز مهم و اساسی برای پیشرفت و توسعه جوامع است و داشتن مهارت و حرفه مناسب می‌تواند برای افراد فرصت اشتغال‌زایی مناسب و اثرگذاری را در جامعه ایجاد کند.

قویدل ادامه داد: دانش‌آموزان آینده‌سازان فردای کشور هستند و برای اینکه بتوانند آینده روشنی را برای کشور رقم بزند، باید به فکر راه‌های افرایش مهارت‌آموزی درفرآیند تعلیم‌وتربیت بود.

گفتنی است،  اولویت استخدام هنرجویان هنرستان جوار صنعت فولاد در شرکت فولاد استان ، تکمیل و بهره برداری پروژه  ۱۲ کلاسه هنرستان فولاد هرمزگان تا سال تحصیلی آینده ، تکمیل تجهیزات رشته صنایع شیمیایی هنرستان جوار شرکت فولاد ، تامین لباس فرم هنرجویان هنرستان جوار شرکت فولاد و حضور مستمر ماهیانه هنرجویان در شرکت فولاد استان از مهمترین دستاوردهای حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به همراه مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جمع هنرجویان بود.

همچنین استان هرمزگان در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم در هنرستان‌ها، جایگاه نخست در کشور را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار هنرآموز در ۲۷۲ هنرستان استان در حال تحصیل هستند که ۲۸ باب آن در جوار صنایع است.

پایان خبر /