معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از طرح نظارتی شب یلدا در هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالرضا پیروی منش گفت : این طرح به منظور جلوگیری از هرگونه کم فروشی ، گرانفروشی و افزایش قیمت کالاهای محصولات مرتبط با شب یلدا می باشد.

پیروی منش افزود : در این طرح بازرسان سازمان به صورت مستقل و یا در قالب گشت های مشترک با سایر دستگاه ها بر بازار و واحدهای صنفی نظارت خواهند داشت و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهند کرد.

وی افزود : طرح نظارتی شب یلدا از ۲۳ آذر ماه آغاز شده و تا ۱ دیماه ادامه خواهد یافت ، که در طرح مذکور اولویت بازرسان طی روزهای آتی پیگیری سریع شکایات در حوزه های آجیل و شیرینی و شکلات خواهد بود و نحوه عرضه مورد رصد قرار می‌گیرد و با هر گونه تخلف احتمالی و افزایش غیرمنطقی قیمت ها توسط متخلفین برخورد می شود.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار ، گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اطلاع دهند تا بازرسان این سازمان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام