در این سفر که به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری خارجی در استان ، بازدید و پیگیری اقدامات انجام شده در خصوص تامین مالی پل خلیج فارس انجام شد ، موضوع سرمایه گذاری خارجی در بندر شهید رجایی به صورت ویژه و با حضور مدیران سازمان بنادر کشور ، سرکنسولگری چین در بندرعباس و تعدادی از سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش صبح دریانیوز ، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان با بیان اینکه این سفر با هدف بررسی چند پروژه مهم سرمایه گذاری خارجی در استان هرمزگان انجام شده است ، افزود : در حاشیه این سفر نشست مشترکی در بندر شهید رجایی با سرکنسولگری چین در هرمزگان تشکیل و دو طرف به بیان موضوعات پیرامون سرمایه‌گذاری در این بندر پرداختند.

مهدی دسینه در خصوص جلسه با سرمایه گذار چینی نیز گفت : همه ی همکاری های لازم در سهولت بخشی به سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده و تمهیداتی اندیشیده ایم که این امر هر چه بهتر و با حفظ منافع هر دو طرف صورت پذیرد.

دسینه در ادامه اظهار داشت : هدف ما رسیدن به کلیات و انعقاد قرارداد نهایی با حفظ منافع ملی است.

در بخش پایانی این نشست ، سرکنسولگری چین در هرمزگان نیز گفت : ما شرایط و توانمندی های هرمزگان را برای شرکت های چینی شرح داده ایم و آنچه مبرهن است اولویت شرکت های سرمایه گذار سود دهی ست و هرمزگان این توانمندی را داراست.

پایان خبر /