معاون فرهنگی، اجتماعی و‌ گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در جمع اعضای جامعه دفاتر خدمات مسافرتی منطقه آزاد قشم بر ضرورت همدلی و تعامل اعضای این جامعه با سایر فعالان حوزه گردشگری قشم برای ارتقاء کیفیت و کمیت صنعت گردشگری و تورگردانی جزیره تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهدی زارعی در نشست مجمع عمومی فوق العاده انتخابات هیأت مدیره جامعه دفاتر خدمات مسافرتی منطقه آزاد قشم، دفاتر خدمات مسافرتی را دروازه ورود گردشگران به جزیره خواند و گفت: مدیران و دست اندرکاران این دفاتر با عملکرد خوب خود و جذب گردشگران می توانند به رونق بیش از پیش صنعت گردشگری قشم کمک کنند.

زارعی همچنین از اعضای جامعه دفاتر خدمات مسافرتی قشم خواست با مشارکت فعال در امور جاری این جامعه و انتخاب افراد شایسته به عنوان مدیران آن، زمینه را برای تسهیل و ارتقاء فعالیت های جامعه فراهم بیاورند.

نشست مجمع عمومی فوق العاده انتخابات هیأت مدیره جامعه دفاتر خدمات مسافرتی منطقه آزاد قشم با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و ‌گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، رییس اداره ژئوپارک این سازمان، نماینده مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان و اعضای دفاتر خدمات مسافرتی جزیره قشم در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

گفتنی است پس از رای گیری در این مجمع  از ۳۲ عضو حاضر جامعه دفاتر خدمات مسافرتی منطقه آزاد قشم، پنج نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و یک نفر به عنوان بازرس به مدت سه سال انتخاب شدند.

انتهای پیام