مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد (ع) گفت : طرح «مسجد طراز اسلامی (تحول در مدیریت مساجد)» ، گام بسیار خوبی در راستای همپوشانی فعالیت های مساجد است.

به گزارش صبح دریانیوز ، سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا در دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با اشاره به کارکردهای مسجد ، اظهار کرد : مسجد در صدر اسلام در کنار پرداختن به امور عبادی، پایگاه آموزشی، رسیدگی به مشکلات مردم، دستگیری از نیازمندان، فعالیت فرهنگی تبلیغی و مرکز سیاسی نیز بود.

احمدی نیا با اشاره به اینکه مساجد در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج نیروها و اعزام آنان به میدان های نبرد و همچنین پشتیبانی از جبهه و جنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز نقش بسزایی ایفا کردند ، افزود : امروز نیز مساجد در جنگ نرم در خط مقدم قرار دارند.

وی طرح ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با عنوان «مسجد طراز اسلامی» که با هدف تحول در مدیریت مساجد تهیه شده است را گام بسیار خوبی در راستای فعال کردن مساجد دانست و گفت : در قالب این طرح همه فعالان حوزه مسجد باید فعالیت های همدیگر را همپوشانی کنند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اجرای طرح پالایش مساجد با هدف تشکیل بانک اطلاعاتی توسط سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع)، این سازمان آمادگی دارد تا در اجرای طرح تحول در مدیریت مساجد با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همکاری کند.

اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اسلام هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد، یک نسخه از طرح « مسجد طراز اسلامی(تحول در مدیریت مساجد)» را به مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) تحویل داد.

پایان خبر /