مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان با بیان این‌که در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان مجوز احداث۶ شهرک صنعتی جدید در استان مصوب شد گفت: در این دوره سفر رییس جمهور به استان مجوز توسعه 2 شهرک  صنعتی موجود نیز گرفته شد.

به گزارش صبح دریا نیوز،  امیر امیری زاد بیان کرد: در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان ۴ ناحیه صنعتی مصوب شد که به‌صورت صددرصد اجرا و به بهره‌برداری رسید.

امیری زاد افزود: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان و در دهه مبارک فجر ۷ ناحیه صنعتی جدید با اعتبار۶۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲۴۳ هکتار به عرصه صنعتی استان اضافه شده‌است گفت :در راستای توسعه متوازن استان یکی از این نواحی صنعتی در بندرعباس و مابقی در نواحی کم‌تر توسعه‌یافته استان به بهره‌برداری رسیده است.

امیری زاد از استقرار۸۸۰ طرح در این نواحی صنعتی با اشتغالی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر خبر داد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ۲۹ پروژه صنعتی نیز در این دوره سفر در سطح شهرک‌ها و نواحی استان با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان آغاز شده‌است که شامل تصفیه‌خانه فاضلاب ،پروژه برق، پروژه گاز، احداث معابر و … است.

امیری زاد تعداد طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در این ایام را ۱۲۸ طرح  صنعتی کوچک و متوسط با اشتغالی بالغ بر یک‌هزار و۶۸۰ نفر اعلام کرد.

پایان خبر/