دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به منظور نظارت بر مراحل تکمیل و رفع مشکلات مربوط به پروژه‌های عمرانی در حال ساخت ، از محل احداث بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، علیرضا احمدی‌منش در حاشیه این بازدید اظهار داشت : یکی از مهم‌ترین مشکلات اهالی و ساکنین استان هرمزگان کمبود تخت بیمارستانی، ظرفیت پایین بیمارستان ها و همچنین نبود مراکز درمانی فوق تخصصی مجهز و مدرن است که باعث شده مردم استان به ناچار و در موارد متعدد برای درمان به بیمارستان های استان‌های همجوار مراجعه کنند.

دستورات قضایی برای تکمیل سریعتر بیمارستان ۵۳۱ تخت خواب

احمدی‌منش افزود : یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های در حال ساخت استان هرمزگان ، طرح احداث بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس است که در صورت راه‌اندازی می‌تواند مرهمی بر زخم چندین ساله مردم استان باشد.

وی با اشاره به بازدید خود از محل احداث بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس ، گفت : در این بازدید، طی جلسه‌ای با عوامل اجرایی پروژه و مسؤولین مربوطه، ضمن بررسی موانع و چالش‌های پیش‌رو به منظور رفع مشکلات، دستورات ویژه ای صادر شد.

این مقام قضایی تصریح کرد : دستگاه قضایی استان با توجه به اهمیت موضوع و در راستای وظیفه ذاتی خود که پیگیری و صیانت از حقوق عامه است به این موضوع ورود کرده و تا زمان بهره‌برداری این پروژه عظیم بیمارستانی در شهرستان بندرعباس در میدان خواهد بود.

پروژه تا اوایل سال آینده تکمیل می شود

احمدی‌منش در پایان خاطرنشان کرد : با پیگیری های انجام شده ضمن تأکید بر لزوم اجرای کامل تعهدات پیمانکار، مقرر شد؛ این پروژه طبق تقویم زمانبندی شده تا اوایل سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

پایان خبر /