مديرعامل آبفا هرمزگان گفت: بر اساس تصويب مجلس شوراي اسلامي، فقط مشترکان کم مصرف تا يک سوم الگوي مصرف تحت پوشش کميته امداد امام(ره) و بهزيستي از پرداخت قبوض آب معاف هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،عبدالحمید حمزه پور با اعلام این خبر گفت: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام و بهزیستی که تا یک سوم الگوی مصرف (۶ مترمکعب در ماه معادل ۱۲ مترمکعب در یک دوره قرائت ۶۰ روزه) مدیریت مصرف نمایند، از پرداخت قبوض آب مصرفی معاف هستند.

حمزه پور افزود: الگوی مصرف آب در استان ۱۶ متر مکعب در ماه بوده و صورت حساب مشترکان کم مصرف با میزان مصرف یک سوم الگوی تعیین شده- تبصره ۴ ماده یک قانون توسعه و بهینه سازی مصرف آب شرب تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی کشور، برابر صفر محاسبه می شود.

وی اظهار داشت: کمیته امداد امام تاکنون نسبت به ارسال اطلاعات ۳۷ هزار و ۳۷۷ مددجو اقدام نموده که تنها ۲۶ هزار و ۸۰۴ اشتراک معتبر بوده و مابقی جهت رفع ایراد به آن اداره برگشت داده شده است. همچنین آبفا کماکان منتظر ارسال لیست اشتراک های مددجویان سازمان بهزیستی استان است.

مدیرعامل آبفا استان در پایان، از دهیاری ها و شوراها خواست تا نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مددجویان و سازمان بهزیستی نسبت به ارسال اشتراک مددجویان تحت پوشش خود اقدام نماید.

انتهای پیام