اولین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش کیش با حضور احمد محمود زاده معاون وزیر و رئيس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی وزارت ، رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مديرعامل سازمان‌ منطقه آزاد کیش ، عابدی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش‌ و پرورش ، مهدی باوقار مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان دستور کارهای جلسه مذکور را ، بررسی وضعیت فضاهای آموزشی ، تأمین نیروی انسانی ، تأمین مسکن فرهنگیان و صدور مجوز مدارس هیئت‌امنایی عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه از نگاه ویژه سازمان به مقوله آموزش‌ و پرورش خبر داد و اظهار داشت : با کمال جدیت همکاری لازم را در زمینه های مختلف اعم از تعمیر و تجهیز مدارس برای سال تحصیلی جدید آغاز کرده ایم و با جدیت ادامه خواهیم داد. وی اولویت دادن به حوزه آموزش‌وپرورش را از مهم‌ترین اهداف خواند.

در ادامه احمد محمود زاده معاون وزیر آموزش‌ و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه‌ مشارکتهای مردمی با ابلاغ سلام ویژه به وزیر آموزش‌ و پرورش و قدردانی از اقدامات انجام‌ شده تصریح کرد : امیدواریم بتوانیم با همکاری و برنامه‌ریزی کیفیت مدارس در منطقه آزاد را به بالاترین سطح ارتقا دهیم و با حسن همکاری و رویکرد فرهنگی و تعامل بین منطقه آزاد، استان هرمزگان و وزارتخانه متبوع فضا و امکانات بهتری در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و معیشتی فراهم کنیم.

محمود زاده با اشاره به اینکه معلم ، عنصر اصلی تربیت نیروی انسانی که عامل جامعه سازی‌، خودسازی و تمدن سازی است افزود باید با همفکری و هم‌اندیشی نگاه بارزتری به فرهنگیان داشته باشیم که در این راستا دولت و وزارتخانه اهتمام جدی دارند ، تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود شرایطی در شان معلم را برای فرهنگیان عزیز فراهم نمایند.

قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان از نگاه ویژه استاندار هرمزگان به مقوله آموزش‌ و پرورش در زمینه های مختلف تقدیر و از تخصیص ۹۰ درصدی بودجه به آموزش‌ و پرورش طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی در سال گذشته خبر داد.

پایان خبر /