رئیس هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان گفت: هرمزگان در ورزش‌های دریایی و ساحلی از ظرفیت بی‌نظیر در سطح کشور برخوردار است که می‌تواند باعث رونق و توسعه این رشته‌های ورزشی و شناسایی استعدادهای زیاد استان در سطح کشور شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، دکتر احسان کامرانی رئیس هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی هرمزگان در مجمع انتخابات و پس از کسب حداکثر آرا و انتخاب به عنوان اولین رئیس این هیئت در استان به ظرفیت‌های کم نظیر و خدادادی دریایی و ساحلی و استعدادهای بیشمار ورزشکاران این رشته‌ها اشاره و افزود: با اعتماد اعضای مجمع به اینجانب تمام سعی و توان خود را در گسترش و توسعه این هیئت متمرکز خواهم کرد تا بتوانیم به همراه همکاران در هیئت روزهای بسیار درخشانی را برای هرمزگان به ارمغان بیاوریم.

کامرانی ضمن تقدیر از حضور و نگاه ویژه دکتر شجیع به استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با تعاملی که فدراسیون و هیئت استان با یکدیگر دارند و با وجود ۱۴ جزیره و بالغ بر ۴۲ درصد از سواحل کشور در این استان، نقش هرمزگان در توسعه ورزش‌های دریایی کشور نقشی انکارناپذیر و محوری خواهد بود.

وی  با تاکید بر اینکه از امروز و با تثبیت جایگاه هیات توسط اعضای مجمع بار مسئولیت من نیز بیشتر از گذشته شده است یادآور شد: استعدادهای بالقوه این استان تنها در دریا خلاصه نمی شود و استعدادهای انسانی بی شمار و فوق العاده ای نیز در ورزش های دریایی و ساحلی وجود دارد که با برنامه ریزی که انجام خواهیم داد این استعدادها در سطوح مختلف ملی و بین المللی خواهند درخشید.

کامرانی به ظرفیت جزایر بزرگ استان نیز اشاره و تاکید کرد: جزیره قشم بعنوان بزرگترین جزیره کشور دارای ظرفیت های بی شمار و بی بدیلی است که می تواند نقش پر رنگی در جذب توریست و گردشگران ورزشی داشته باشد.

گفتنی است ، در مجمع انتخابات هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان هرمزگان، دکتر کامرانی با کسب حداکثر آرا بعنوان اولین رئیس این هیات انتخاب شد.

پایان خبر /