با اقدامات شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان طی 4 ماه اول سال 1402 مجموعاً 238 کنتور مکانیکی و هوشمند برای چاه های کشاورزی استان نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان گفت : شهرستان های میناب، بندرعباس و رودان به ترتیب رتبه های اول تا سوم بهترین عملکرد در خصوص نصب کنتور بر روی چاه های آب کشاورزی را داشته اند که تاثیر بسزایی در مدیریت مصرف آب در این بخش خواهد داشت.

امید ذاکری توضیح داد : با توجه به برنامه ریزی ها و پیگیری هایی که در دستور کار این شرکت قرار دارد از تمام راهکارهای مدیریتی و قانونی به منظور افزایش عملکرد در  این بخش استفاده خواهد شد تا تکالیف قانونی که به منظور حفاظت از منابع آب زیرزمینی بر عهده این شرکت گذاشته شده به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

وی ادامه داد : شهرستان های میناب مجموعاً با نصب ۱۰۴ ، بندرعباس با ۵۶ و رودان با ۵۵ کنتور مکانیکی و هوشمند بیشترین عملکر را در این بخش به خودشان اختصاص داده اند که مجموع این قدامات طی چهار ماه ابتدایی امسال در درکل استان به ۲۳۸ کنتور می رسد.

رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان تاکید کرد : نصب این تعداد کنتور با همکاری خوب کشاورزان و بهره برداران مناطق مختلف صورت گرفته است لذا امیدوار هستیم با همراهی همه مردم در استان با هدف صیانت از منابع آب  گام های موثر بیشتری بر ای حفاظت از این نعمت الهی برداشته شود.

پایان خبر /