فرماندار شهرستان قشم گفت : آموزش‌ و مهارت آموزی‌های فنی و حرفه‌ای باید متناسب با آینده پژوهی توسعه یابد تا بتواند کارایی خود را در دوره‌های مختلف حفظ کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد محمدحسینی با بیان این مطلب در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‌ای هرمزگان و مدیر فنی و حرفه‌ای شهرستان قشم گفت : سرعت بروزرسانی مهارت‌‌ موجود متناسب با پیشرفت تکنولوژی باید افزایش یابد.

وی افزود : رشته‌های مهارتی جدید نیز باید متناسب با نیازهای مهارتی مورد نیاز جامعه آینده ایجاد شود تا جایگاه و کارایی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه تثبیت و ارتقا یابد.

فرماندار شهرستان قشم گفت : مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی در اشتغال دارد و از این رو ارائه آموزش‌های رایگان، کم هزینه و عمومی باید توام با برون سپاری و رشد مراکز خصوصی مهارت آموزی مد نظر باشد.

در این دیدار همچنین محمد بذرافشان، مدیرکل فنی و حرفه ای استان هرمزگان به تشریح افق‌های تعریف شده برای مراکز فنی و حرفه‌ای هرمزگان پرداخت.

در بخش نخست دیدار هم محسن ناصری، مدیر فنی و حرفه ای شهرستان قشم نیز در این نشست با ارائه گزارشی ار عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود از آغاز طرح مدرسه تابستانه مهارت با جامعه هدف ۵۰۰ نفری در ۲۵ حرفه شغلی خبر داد.

پایان خبر /