فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : با تلاش مأموران انتظامی شهرستان جاسک ، 578 کیلو و 380 گرم تریاک کشف شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت : در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ ، بامداد دیروز بیستم آذرماه مأموران انتظامی شهرستان جاسک با همکاری عوامل موادمخدر استان و شهرستان سیریک هنگام کنترل خودروهای عبوری حین کنترل محور روستای کمپکی در شهرستان جاسک به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سردار جاویدان ادامه داد : پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با شلیک ماموران به لاستیک خودرو ، راننده با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و تاریکی هوا خودرو را رها و به سمت باغات و کوه‌های اطراف متواری شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۵۷۸ کیلو و ۳۸۰ گرم تریاک کشف شد ، گفت : در این خصوص یک سواری پژو ۴۰۵ نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد ، عنوان داشت : مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و مقابله با قاچاقچیان از ماموریت‌های اصلی این فرماندهی بوده و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

پایان خبر /