رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت : قوانین مخل کننده محیط کسب و کار که باعث فرصت سوزی و اختلال در چرخه صادرات می شود باید بازبینی و منعطف شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمدرضا صفا در شصت و پنجمین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی اظهار داشت : بیش از هر زمان دیگری از تلاش های مستمر استاندار هرمزگان و معاونین ایشان و کلیه مدیران دستگاه های اجرایی برای اقدامات تاثیرگذاری آنها به ویژه در باب تعامل و حمایت های بی دریغ از فعالین اقتصادی قدردانی می نماییم.

وی افزود: تقویت بخش خصوصی از آنجا که رابطه مستقیمی با شکوفایی اقتصاد استان دارد بسیار حائز اهمیت بوده که خوشبختانه تعامل دولتمردان در این زمینه با بخش خصوصی به نوبه خود قابل توجه و تقدیر بوده است.

صفا بیان داشت: فعالان اقتصادی در سال های اخیر با توجه به صدور بخشنامه ها و قوانین دست و پاگیر آسیب های زیادی متحمل شده اند  و سرمایه های فراوانی را از دست داده اند از این رو تسهیل سازی در امر صادرات و بازبینی بخشنامه ها ضروری به نظر می رسد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان بیان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه صادرات و گسترش تولید محصولات صادرات محور، جلسات متعددی توسط انجمن ها و کمیسیون تخصصی زیرمجموعه شورا برگزار می شود که ما حصل این جلسات کارشناسی در شورای گفتگو مطرح و تصمیم گیری می شود.

انتهای پیام