با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان هرمزگان در 72 ساعت گذشته یک تن و 89 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : در راستای اجرای طرح های پاک سازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاک سازی نقاط آلوده به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرا شد.

سردار علی اکبر جاویدان افزود : مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۹ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر جمعا یک تن و ۸۹ کیلو انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی تصریح کرد : در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته ، ۷ قاچاقچی مواد مخدرو ۱۱ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و ۱۶۳ معتاد متجاهر و بلامکان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت : پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند ، لازم است عموم شهروندان و مردم فهیم و قدر شناس استان نیز هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر /