مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان با اشاره به اهمیت توسعه دانش و مهارت کارکنان این شرکت گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه، بیش از ۹۴۰۰ نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان هرمزگان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، فواد حمزوی همچنین با اشاره به محدودیت‌های به وجود آمده و پیرو مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین دستورالعمل‌های وزارتی و داخلی بیان کرد: به جهت الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ممنوعیت برگزاری دوره‌های حضوری، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی به صورت مجازی آنلاین و آفلاین در شرکت گاز استان هرمزگان انجام شد.

حمزوی اظهار کرد: واحد منابع انسانی باتوجه به استقرار استاندارد ISO۱۰۰۱۵:۱۹۹۹ از سال ۱۳۹۷ و ویرایش استاندارد جدید، تغییر ماهیت آن و تمرکز بر شایستگی کارکنان و به منظور بازنگری، بهبود، استقرار و نگه‌داشت فرآیند آموزش براساس مدیریت شایستگی و توسعه افراد طبق استاندارد ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ نسبت به جاری سازی و استقرار این استاندارد اقدام کرده و در اسفندماه سال جاری موفق به به‌روزرسانی این استاندارد شد.

وی گفت: امید است که با جاری سازی این استاندارد بتواند با احصای نیازهای صلاحیت حرفه‌ای و ایجاد فرصت‌های یادگیری، گام مهمی در راستای اهداف استراتژیک سازمان بردارد.

حمزوی در ادامه، با بیان این که این شرکت همچنین، ۲ آزمون آنلاین در حوزه صلاحیت حرفه‌ای پیمانکاران واحد بهره‌برداری نیز برگزار کرده، گفت: این آزمون‌ها برای دو شغل دارای کد استاندارد امدادگر گاز و کنتورخوان  با همکاری فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان در اسفند ماه سال جاری برگزار و تعداد ۴۵ نفر از امدادگران و کنتوخوان‌ها در این آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام