همزمان با هفته تربیت بدنی ، حسن سالاری ، احمد کناری نژاد و اسماعیل رئیسی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان دیدار نمودند.

به گزارش صبح دریانیوز ، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس به مناسبت هفته تربیت بدنی ، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان هفته تربیت بدنی و ورزش را به مدیرکل و کارکنان این اداره تبریک گفتند.

مظفر مهری خادمی نسب در این نشست اظهار داشت : هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین و ترویج اهمیت و آثار ورزش در ابعاد فردی و اجتماعی است.

خادمی نسب به بیان اهمیت ورزش اشاره کرد و خود را خادم ورزشکاران دانست و بیان داشت : در راستای قهرمان پروری و توسعه ورزش در حوزه های مختلف همگانی و قهرمانی و حرفه ای در رشته های مختلف ورزشی در کنار شما جامعه ورزش و جوانان هستیم.

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه ورزش یکی از نیازهای جوانان و مردم شهر می باشد ، عنوان کرد : مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بندرعباس آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان برای کمک به ورزش شهر می باشد.

پایان خبر /