رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان در اولین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس بر ضرورت فرهنگسازی در اصناف و مردم جهت اقامه نماز جماعت اول وقت در بازار و مجتمع های تجاری تاکید کرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، خلیل قاسمی ضمن تبریک اعیاد گذشته و با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری افزود : نقش اصناف و بازاریان با توجه به شعار سال را مهم و ضروری دانست.

قاسمی اظهار داشت : ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و اصناف باید اقدامات لازم را جهت ترغیب و تشویق بازاریان و صنوف برای برگزاری نماز جماعت اول وقت در بازار و مجتمع های تجاری به عمل آورند.

وی با اشاره به نقش اصناف در موضوعات نظارتی و تبلیغاتی در ترویج و توسعه فرهنگ نماز تصریح کرد : نمازخانه های اصناف و مجتمع های تجاری باید تجهیز و مورد نظارت قرار گیرند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان گفت : جهش و رشد تولید با مشارکت اصناف و بازاریان و برنامه های اجرایی و دستگاه های مربوطه باید انجام شود تا طبق سیاست و صیانت مالیات بر درآمد، اختلاف های موجود بین کسبه و اداره کل مالیات شفاف سازی واقعی و شناسایی کردن مالیات در جهت سیاست های دستگاه ها صورت گیرد و لازم است اعضاء کمیسیون نظارت بر اصناف از کسبه و بازاریان حمایت لازم را بعمل آورند.

خلیل قاسمی با تاکید بر ساماندهی بازرسان عنوان کرد : ساماندهی بازرسین صنوف باید جز اولویت ها قرار گیرد.

قاسمی افزود : باید به گونه ای اطلاع رسانی شود که هر شهروند بعنوان یک بازرس خود را موظف بداند در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی ، مورد تخلف را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت گزارش نماید.

پایان خبر /