با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی استان 487 کیلوانواع موادمخدر کشف و 32 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی ودستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،سردار غلامرضا جعفری گفت : مأموران انتظامی استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در۲۴ ساعت گذشته موفق شدند با اجرای ۵ مرحله طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده ۱۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و ۹ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

جعفری با اشاره به اینکه در این مدت ۴۸۷ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۳۸۹ کیلو تریاک، ۹۵ کیلو حشیش ،۳۰ گرم هروئین و ۱۴ گرم شیشه و ۳ کیلو و ۶۶۷ گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های تابعه استان کشف شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۱۴۵ معتاد متجاهر و بلامکان و دستگیری ۲۳ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در مدت یاد شده، اظهار داشت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام