مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت پالایش نفت بندرعباس، در مرحله دوم جذب نیرو،  ۹۰۲ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  هاشم نامور افزود: این شرکت با توجه به طرح های توسعه پالایشگاه و بویژه طرح ملی ارتقای کیفیت فرآورده های سنگین و نیروی انسانی مورد نیاز، با هدف ایجاد اشتغال پایدار و با اولویت نیروهای بومی، در چند مرحله ۲۶۵۰ نفر را جذب خواهد کرد.

نامور  بیان داشت: در مرحله دوم استخدامی سال ۱۴۰۲، شرکت پالایش نفت بندرعباس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی خود تعداد ۹۰۲ نفر از داوطلبان مرد و زن بومی واجد شرایط را در مقطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش دعوت به همکاری کند.

وی عنوان کرد: واوطلبان می توانند از تاریخ اول شهریور لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ برای نام نویسی و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مواد آزمون و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت آزمون استخدامی این شرکت به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی hormozgan.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به این نکته که متقاضیان قبل از ثبت نام در آزمون، از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطلاع یابند ، تشریح کرد : در مرحله دوم جذب نیرو، در مقطع کارشناسی داوطلبان رشته های مهندسی کامپیوتر، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، علوم تغذیه، تربیت بدنی و علوم ورزش، بهداشت با گرایش حرفه ای و محیط، علوم اجتماعی و جامع شناسی و علوم ارتباطات می توانند نام نویسی کنند.

نامور اضافه کرد : در مقطع کاردانی نیز رشته های شیمی و صنایع شیمیایی، مکانیک، برق، ایمنی و آتش نشانی و عمران رشته های مورد نیاز در این مرحله از آزمون هستند.

وی ، تصریح کرد : آزمون مرحله دوم تامین نیروی انسانی این شرکت روزهای ۶ و ۷ مهر ۱۴۰۲ برگزار می شود.

پایان خبر /