مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان از تمام نهادها و دستگاه‌های دست‌اندرکار مدیریت سیلاب استان هرمزگان که باعث به صفر رساندن تلفات جانی در دو سیلاب دشوار شدند، تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، جمشید عیدانی اظهار کرد: استان هرمزگان طی فاصله چند روز ۲ سیلاب سنگین را پشت سر گذاشت.

عیدانی با ذکر این نکته که مدیریت سیلاب امری بین بخشی است، عنوان کرد: برای مدیریت هر چه بهتر سیلاب نیاز است که تمام مردم و نهادهای حاکمیتی همکاری خوبی داشته باشند.

وی با ذکر این نکته که اقدامات مرتبط با مدیریت سیلاب به ۳ بخش قبل، حین و بعد از سیلاب تقسیم می‌شود، ابراز داشت: از تمام نیروهای هلال احمر، استانداری، ستاد مدیریت بحران، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، فرماندار میناب، صدا و سیما، مطبوعات و مردم مناطق به واسطه همکاری در مدیریت سیلاب قدردانی می‌کنم.

عیدانی ضمن قدردانی از اقدامات جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: قرارگاه مدینه منوره و بسیج با حضور خود همدلی خوبی میان مردم ایجاد کردند و علاوه بر جلب و افزایش مشارکت مردم محلی منطقه، در عملیات‌های میدانی مرتبط با ایمن‌سازی رودخانه‌ها نیز مشارکت داشتند.

انتهای پیام