اختتامیه اولین دوره جام رمضان یادواره ۸ شهید روستاهای دوکوه و سلرد منطقه سیاهو با قهرمانی تیم قیصر و نائب قهرمانی تیم شهید حسین حمزه یی به پایان رسید.

به گزارش صبح دریانیوز ، حسین رحمتی دهیار روستای سلرد که میزبان این مسابقات بود گفت : این دوره از مسابقات در فروردین ۱۴۰۳ با شرکت ۶ تیم و مشارکت ۵۴ ورزشکار از روستاهای سلرد، دوکوه، بنگلایان، سغ، جغدر و کووه بصورت دوره ای برگزار گردید در پایان تیم قیصر با ۱۰ امتیاز قهرمان و تیم شهید حمزه ای نیز با ۱۰ امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

امین رحمتی با ۷ گل زده آقای گل مسابقات، احسان مرادی بعنوان بهترین بازیکن و محمد حمزه ای عنوان بهترین دروازه بان را به خود اختصاص دادند.

رحمتی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و مشارکت جوانان و ورزشکاران روستاهای همجوار هدف از برگزاری این مسابقات را اتحاد و همدلی و ایجاد سرگرمی و اوقات خوش برای ورزشکاران، جوانان و ورزش دوستان عنوان کردند.

وی گفت : با کمک مسئولین و دلسوزان منطقه در تلاش خواهیم بود تا کمبودها و و نقایص زمین ورزشی موجود را رفع کنیم و انشاالله در آینده مسابقات را با برنامه ریزی بهتر و امکانات کاملتری در سطح وسیعتری برگزار کنیم.

در پایان از عبدالله رحمتی رئیس شورای اسلامی روستای سلرد ، دبیران اجرایی مسابقات احد حمزه یی ، رامین برزیگر و دوستانی که زحمت برنامه ریزی و اجرای این دوره از مسابقات را برعهده داشتند ، صمیمانه تشکر می نمایم.

پایان خبر /