مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان گفت : ۷۳ ردیف کالا به ارزش ۴۹۰ میلیارد ریال توسط این اداره‌کل بر روی پایگاه تدارکات الکترونیکی دولت به مزایده گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی فتحی افزود :‌ اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالاهای به مزایده گذاشته شده ، می‌توانند به اداره‌کل اموال تملیکی استان مراجعه و نامه بازدید دریافت کرده و از کالا یا کالاهای مدنظر خود بازدید داشته باشند.

فتحی ادامه داد :‌ شرکت‌کنندگان در مزایده باید گواهی امضا الکترونیک(توکن) داشته یا برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضا الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند و توجه داشته باشند بـرگزاری مزایـده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir است.

وی خاطرنشان کرد : دادن پیشنـهاد قیمت نیز از همین طـریق انـجام می‌شود، لذا همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان با اشاره به اینکه این مزایده از ۱۸ مهرماه آغاز شده و تا ۲۳ همین ماه ادامه دارد ، ابراز کرد : داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، در همه روزهای هفته از ساعت ۸ تا ۱۴ امکان‌پذیر است.

پایان خبر /