فرآیند ارزیابی پنجمین دوره جایزه نشان تعالی ایمنی، سلامت و محیط زیست برای نخستین بار با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت انجام و طی 3روز ارزیابی های لازم توسط تیم ارزیاب صورت گرفت.

به گزارش صبح دریا نیوز ،  مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در آیین آغاز ارزیابی جایزه تعالی ایمنی، سلامت و محیط زیست گفت: رویکرد ما در این حوزه تحول بوده است و به دنبال تحولی بزرگ و اساسی در حوزه HSE هستیم؛ چراکه جان انسان ها ارزشمند است. بر همین اساس شخصاً بصورت هفتگی در این حوزه جلسه برگزار و مسایل را پیگیری می کنم.

سید عباس حسینی از راه اندازی خانه محیط زیست در این شرکت خبر داد و تشریح کرد: این تشکل برنامه های متعددی را تبیین کرده است که پاکسازی مستمر محیط و همچنین فعالیت در کنار کمیته ساماندهی و نقش محوری در این کمیته یکی از رویکردهای این خانه خواهد بود.

حسینی در خصوص هدف از حضور در فرایند ارزیابی نیز سخن به میان آورد و افزود: هدف از حضور شرکت در این جایزه یادگیری است و امیدواریم این ارزیابی ها شناخت مناسبی از وضعیت کنونی و بهبودهایی را برای شرکت به همراه داشته باشد و در نهایت یادگیری در این فرایند اتفاق بیفتد.

سرتیم گروه ارزیاب در پایان این ارزیابی ضمن اشاره به نقاط قوت و تجربیات موفق فولاد کاوه جنوب کیش گفت: استراتژی­ های HSE در راستای تحول در این حوزه در فرآیندها کاملاً مشهود و تلاش سازمان برای نهادینه کردن فرهنگ HSE ملموس بود و در نتایج این ارزیابی به این جمع بندی رسیدیم که این نتیجه حاصل شده است.

مهندس اسفندیاری با اشاره به آراستگی محیط علیرغم نوع فعالیت شرکت شرایط آراستگی شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: حمایت مدیریت ارشد سازمان در حوزه محیط زیست فراتر از الزامات قانونی است و افزایش فضای سبز و اقدام در جهت حفاظت از گونه های خاص جانوری و گیاهی رویکردی تحولی در این حوزه به شمار می رود.

سرتیم گروه ارزیاب در پایان افزود: تهیه شناسنامه بهداشتی کارکنان از داده های آزمایشات ادواری قابل توجه و تحولی مشهود است.

گفتنی است ، گروه ارزیاب در جمع بندی ارزیابی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت :  رویکرد تحولی SKS در حوزه HSE مشهود بود.

پایان خبر /