مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از مجزاسازی صدور بلیط برای گردشگران، بومیان جزایر و اتباع خارجی در پایانه مسافری بندر شهید حقانی خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،   حمیدرضا محمدحسینی تختی  با اشاره به مجزاسازی صدور بلیط شناورهای دریایی در بندرعباس افزود: به منظور ثبت آمار دقیق و امنیت ترددها، صدور بلیط برای شهروندان، اتباع خارجی و افراد عادی به صورت تفکیک شده و رنگ‌های خاصی ارائه خواهد شد.

محمد حسینی تختی  ادامه داد: در گذشته نوع بلیط برای همه افراد به یک صورت ارائه می‌شد که با پیگیری‌های مستمر و رفاه حال همشهریان، تهیه بلیط سفر به صورت مجزا در رنگ‌های صورتی(شهروند جزایر)، سبز(اتباع خارجی) و سفید برای افراد عادی صادر خواهد شد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: این اقدام به منظور سهولت دسترسی، معطل نشدن مسافران و نیز تحقق اهداف دولت الکترونیک، انجام گرفته و براساس این طرح تهیه بلیط برای افراد به صورت، فروش توسط اپراتور، دستگاه‌های صدور الکترونیکی(Cashless ATM)، ویژه افراد کثیر السفر و باجه مخصوص افراد توان یاب انجام می‌شود.

به گفته محمدحسینی تختی، سامانه تلفن گویا ۰۷۶۳۱۱۱ نیز برای رفاه حال همشهریان به صورت شبانه روزی برای اطلاع از وضعیت تردد شناورهای مسافری دریایی مرکز استان فعال است.

پایان خبر /