سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه شهرهای جدید و نسل نوین ، آینده شهرنشینی این استان را متحول می‌کند ، گفت : سواحل مکران و خلیج فارس برای ایجاد شهرهای جدید مستعد است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی زندیه وکیلی در بازدید از طرح‌های عمرانی هرمزگان افزود : هرمزگان پنج شهر جدید از شرق تا غرب استان دارد که این موضوع نشانه برنامه‌ریزی دولت برای تحقق توسعه دریامحور در آینده کشور است.

وی بیان کرد : در سفر ۲ روزه هیات عالی‌رتبه وزارت راه و شهرسازی به هرمزگان از شهرهای جدید مکران، خلیج فارس، علوی، کوشک و قشم بازدید شد و محور اصلی برنامه توسعه شهرهای جدید مورد پیگیری قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اظهار کرد : در این مدت ۲ روزه بازدید از شهرهای جدید استان و برگزاری نشست‌های تخصصی در جهت عمران شهرهای جدید استان انجام شد.

وی گفت : استان هرمزگان مهم‌ترین ویژگی های توسعه شهری در کشور را نصیب خود کرده است که تاسیس شهرهای جدید ظرفیت سازی مناسبی برای ارتقای سکونت در استان را مهیا می‌کند.

اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، به همراه اعضای هیئت مدیر شرکت عمران شهرهای جدید ایران در سفری ۲ روزه به هرمزگان از شهرهای جدید در حال ساخت این استان بازدید کردند.

پایان خبر /