عملیات اجرایی احداث ۱۳۶۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بندرلنگه آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، استاندار هرمزگان بعد از اجرای برنامه‌های خود در شهرستان پارسیان و حضور در جلسه شورای اداری استان، راهی شهرستان بندرلنگه شد و طرح نهضت ملی مسکن بندرلنگه و بندرکنگ را در قالب عملیات احداث ۱۳۶۱ واحد مسکونی کلید زد.

مهدی دوستی در حاشیه این آیین اظهار داشت: در ادامه کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان، امروز کلنگ زنی و اهدای نمادین زمین‌ها در شهرستان پارسیان انجام شد و در بخش دوم این طرح در خدمت مردم بندرلنگه و بندر کنگ هستیم.

دوستی ، افزود: زمین کاملا به صورت رایگان به مردم واگذار می‌شود و ریالی بابت زمین دریافت نخواهد شد و آورده اولیه در واقع پولی است که برای ارتباط بین متقاضی و بانک است و این پول به متقاضی بر می‌گردد تا در فرآیند ساخت از آن استفاده کند.

وی، عنوان کرد: امیدواریم تعداد متقاضیان افزایش پیدا کند تا مراحل دوم و سوم واگذاری زمین‌ها به مردم در هرمزگان را نیز آغاز کنیم.

عالی ترین مقام استان ، خاطرنشان کرد: برای متقاضیان فعلی زمین به اندازه کافی در نظر گرفته شده است و اگر متقاضی‌ها افزایش یابد آمادگی برای تغییر کاربری‌ها و الحاق زمین به محدوده‌ی شهری وجود دارد و مقدمات انجام شده است و می‌توانیم با ثبت نام متقاضیان جدید ظرفیت را تا سه برابر افزایش دهیم.

انتهای پیام