معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان با اعلام خبر اعزام مشمولان در روز شنبه يکم ارديبهشت ماه، بر همراه داشتن مدارک هويتي، برگه اعزام و برگه معرفي به مرکز آموزشي توسط مشمولان اعزامي تأکيد کرد.

به گزارش صبح دریانیوز، سرهنگ “حسن دستوری زاده” گفت : عملیات اعزام مشمولان فارغ التحصیلان دانشگاهی ، دیپلم و عادی در صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه در خیابان انتظام از مقابل معاونت وظیفه عمومی به مراکز آموزشی تعیین شده انجام می شود.

وی با تأکید بر حضور به موقع مشمولان در محل اعزام واقع در بندرعباس خیابان انتظام پشت بیمارستان خاتم الانبیاء، از آنان خواست ، حتما و الزاما مدارک هویتی ، برگه آماده به خدمت، برگه معرفی به مرکز آموزش و همچنین وسایل شخصی مورد نیاز به همراه داشته باشند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه تاریخ اعزام مشمولین معاف از رزم ( دارای بیماری های مزمن آسمی و قلبی و عروقی بصورت سامانه ای تمدید می شود ازاین گونه مشمولان خواست قبل از حضور درمعاونت وظیفه عمومی استان تاریخ اعزام خودشان را از طریق دفاتر پلیس +۱۰محل سکونت کنترل نمایند.

معاون وظیفه عمومی استان هرمزگان با تاکید بر لزوم و ضرورت حضور به موقع مشمولان در محل اعزام، به خانواده های مشمولان توصیه کرد به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و تسریع در عملیات اعزام، از همراهی کردن مشمولان در روز اعزام خوداری کنند.

پایان خبر/