یک هرمزگانی قهرمان تورنمت بین المللی درمازندران و نائب قهرمان مسابقات جهانی ایتالیا در رشته ورزشی ووشو است .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،  به مناسبت هفته تربیت بدنی ، با محمدرضا بهره من در واحد خدمات اجتماعی و رفاهی شرکت گاز که در رشته ووشو افتخارات برون مرزی ، کشوری و استانی را در کارنامه ورزشی خود دارد، مصاحبه ای صورت گرفت .وی در سن سیزده سالگی  با  حمایت و تشویق پدر به رشته رزمی چیای زیر نظر استاد عباس رجبی فعالیت رزمی خود را شروع کرد .

سپس به صورت تخصصی در رشته رزمی ووشو  و بخش مبارزه، ورزش حرفه ای خود زیر نظر برادرش ؛ استاد علیرضا بهره من که اکنون مربی تیم ملی جوانان و عضو کمیته فنی ووشو کشور است، ادامه داد .

از افتخارات محمدرضا بهره من می توان به قهرمانی تورنمت بین المللی درمازندران ۱۳۸۵،نایب قهرمانی مسابقات جهانی ایتالیا در بهار ۱۳۸۷،قهرمانی مسابقات جهانی هنگ کنگ در زمستان  1387،قهرمانی تورنمنت بین المللی قائم شهر در سال   1394،مربیگری تیم جوانان گازاستان  در سال ۱۳۹۰،مربیگری تیم شهرداری بندرعباس درلیگ یک کشور ۱۳۹۱،مربیگری تیم شهرداری بندرعباس درلیگ برتر ووشو کشور ۹۵-۹۲ اشاره کرد .

بهره من پس از حضور در مسابقات و تورنمت های داخلی و ایرانی ، سپس در زمینه مربیگری ووشو در پاییز سالجاری به علاقمندان به رشته ووشو آموزش می دهد .

گفتنی است  افراد داوطلب و فرزندان کارکنان نیزمی توانند دررده های سنی نونهالان ونوجوانان پس از ثبت نام، در این دوره ها که شب های زوج و از ساعت ۲۰ الی ۲۱:۱۵ دقیقه در سالن اختصاصی ووشو بندرعباس برگزار می شود، حضور یابند.

شایان ذکر است افراد داوطلب جهت شرکت در این رشته ورزشی ,  زیر نظر این مربی می توانند از طریق فضای مجازی به آدرس زیر  مراجعه و نسبت به ثبت نام، اقدام نمایند.