همزمان با فرا رسیدن هفته ثبت احوال و روز ملی ثبت احوال ، مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان طی نشستی برنامه های گرامیداشت این هفته را اعلام کرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته ثبت احوال اظهار داشت : بر اساس اعلام شورای فرهنگ عمومی، سوم دی‌ماه به عنوان روز ملی ثبت احوال نامگذاری شده است و امسال از سوم تا نهم دی‌ماه به عنوان هفته ثبت احوال برنامه‌های مرتبط با این هفته اجرایی می‌شود.

ابراهیم هویدا در ادامه خاطر نشان کرد : سازمان ثبت احوال بعنوان سازمانی مهم و تاثیر گذار جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی های مهم دولت داشته و با در دست داشتن پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور و انجام پروژه های مهمی چون کارت هوشمند ملی و پروژه سببی و نسبی اقدامات شایانی را در راستای حرکت به سوی دولت الکترونیک برداشته است.

هویدا عنوان کرد : هر ساله همزمان با روز ملی و هفته ثبت احوال این اداره کل همگام با سازمان ثبت احوال کشور فعالیت ها و برنامه هایی را برای معرفی هر چه بهتر خدمات،دستاورها و اقدامات این سازمان به مردم شریف استان انجام می دهد.

وی با اشاره به نشست تشکیل ستاد بزرگداشت هفته ثبت احوال اظهار داشت: این ستاد با مسئولیت مدیرکل و عضویت معاونان، رئیس حراست ومسئول روابط عمومی همزمان با ارسال شیوه نامه گرامیداشت هفته ثبت احوال از سوی سازمان ،کار خود را آغاز شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان مطرح کرد : عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، دیدار مسئولان ثبت احوال استان با مسئولان استانی، آماده سازی و ارائه گزارش دستاوردهای مهم این سازمان به مردم و مسئولان در هفته مذکور، برگزاری نشست مشترک با ادارات مرتبط با محوریت ثبت بهنگام وقایع حیاتی و برگزاری مراسم ویژه در مدارس شاخص استان بخشی از برنامه‌های این هفته است.

هویدا خاطر نشان کرد : برگزاری همایش دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و تقدیر از فعالان و همکاران حوزه ثبت احوال نیز از برنامه‌های اصلی و مدنظر است.

پایان خبر /