این سامانه در بستر فضای مجازی فرصتی را فراهم کرده تا خدمات کاریابی برای استفاده کنندگان افزایش یابد و سبب کاهش بروکراسی اداری و دسترسی بر خط اطلاعات حوزه بازار کار شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار کرد : سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل و اتصال سریع کارجویان به کارفرمایان و همچنین رضایت‌مندی مخاطبان و ایجاد پویایی در بازار کار، امسال توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد که بخش استانی این سامانه نیز در هرمزگان فعال است.

مجتبی معین وزیری ادامه داد : این سامانه در بستر فضای مجازی فرصتی را فراهم کرده تا خدمات کاریابی برای استفاده کنندگان افزایش یابد و سبب کاهش بروکراسی اداری و دسترسی بر خط اطلاعات حوزه بازار کار شود.

وی بیان کرد : با راه اندازی این سامانه، موسسات کاریابی فرصت های شغلی را بارگذاری نموده  و کارفرمایان فرصت های شغلی مورد نیازشان را به ثبت می رسانند، کارجویان نیز می توانند به مرور رزومه ها و توانمندی های خود را در سامانه بارگذاری کنند ، نظارت مستمر ومداوم بر فعالیت های کاریابی ها در کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بستر انجام می شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان یاد آور شد : سامانه جستجوی شغل به نشانی shoghl.mcls.gov.ir بر سایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سایت این اداره کل قرار دارد و متقاضیان کار و کارفرمایان در صورت تمایل می توانند برای اطلاع از فرصتهای شغلی موجود و تامین نیروی کار مورد نیاز به سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند.

پایان خبر /