همزمان با میلاد با سعادت نبی اکرم حضرت محمد (ص) ، دو پروژه ورزشی و تفریحی در شهرک پیامبر اعظم (ص) افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، همزمان با هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، آیین کلنگ زنی بوستان فاز ۲ شهرک پیامبر اعظم (ص) و افتتاح و بهره برداری از زمین ورزشی شهید گمنام ، با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ، اعضای شورای اسلامی شهر ، حمزه عمرانی مدیر شهرداری منطقه ۴، سرهنگ حیدری فرمانده راهنمایی و رانندگی و سایر مدیران و مسئولان شهرداری برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن خوش آمد گویی و تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به مسئولین و شهروندان حاضر، اظهار کرد: مجموعه زمین ورزشی شهید گمنام با مساحتی بالغ بر ۵ هزار متر مربع، شامل زمین والیبال ، بسکتبال ، زمین چمن مصنوعی فوتبال و فضای پیاده روی با مساحت هزار و۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۷۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان با همت اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری احداث و آماده بهره برداری و ارائه خدمات به شهروندان به خصوص ساکنان شهرک پیامبر اعظم (ص) می باشد.

نوبانی در خصوص آیین کلنگ زنی بوستان فاز ۲ شهرک پیامبر اعظم (ص) افزود : این مجموعه با زیر بنای ۲/۱ هکتار در راستای خدمت رسانی و گسترش فضای سبز منطقه در دستور کار قرار دارد و امید است با تلاش بی وقفه نیروهای خدوم شهرداری در دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد : این مجموعه شامل مسیرهای پیاده روی، دوچرخه سواری، فضای سبز و فضای بازی کودکان، پارک بادی، فواره و آبنمای کف خشک، فضای تجاری و کافه و سایر استانداردهای لازم برای یک پارک محله ای خواهد بود.

شهردار بندرعباس با اشاره به مراسم افتتاح پارک ساوانا همزمان با روز کودک ، افزود : با تلاش و کوشش پرسنل شهرداری و بر اساس هماهنگی های انجام شده مقرر گشت تا پایان سال جاری با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی هر هفته یک پروژه افتتاح، بهره برداری و یا کلنگ زنی شود.

نوبانی ضمن تاکید بر جمعیت حدود ۳۰ هزار نفری ساکن در شهرک پیامبر اعظم (ص) بیان داشت : حفظ زیبایی و فضای سبز منطقه و امکانات ایجاد شده در گرو مشارکت شهروندان و ساکنان شهرک خواهد بود و امید است با مشارکت مردم بتوان گام های بیشتری در جهت رفاه حال ساکنان شهرک برداشته شود.

وی با اشاره به پروژه هایی که در سال گذشته و سال جاری در این شهرک انجام شده ادامه داد : پروژه های دیگری برای سال آینده در دستور کار قرار دارد که چنانچه شهروندان همکاری و مشارکت بیشتری در حفظ و نگهداری و استفاده از این امکانات فراهم شده داشته باشند این امور میسرتر خواهد بود.

شهردار بندرعباس در پایان سخنان خود از زحمات همه دست اندرکاران و مسئولینی که در فراهم نمودن امکان سکونت و زیر ساخت های مورد نیاز شهروندان این منطقه همکاری داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

یعقوب دبیری نژاد نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از مدیر فعلی و اسبق شهرداری منطقه ۴ و سایر مسئولینی که در افتتاح این پروژه همکاری داشته اند ، گفت : چند ماه گذشته برای کلنگ زنی زمین ورزشی حاضر در مراسم حضور داشتیم و امیدواریم به همین سرعت در آینده نزدیک شاهد افتتاح دومین آبنمای کف خشک موزیکال شهر بندرعباس در بوستان فاز ۲ شهرک پیامبر اعظم باشیم.

دبیری نژاد در ادامه سخنان خود از شهروندان خواست تا با حفظ و نگهداری و استفاده مناسب از این امکانات انرژی بخش و مشوق مسئولان شهرداری برای ساخت و سازهای بیشتر و فراهم نمودن امکانات بیشتر برای ساکنان منطقه باشند.

گفتنی است ، مراسم افتتاحیه با برنامه های شاد و متنوع در راستای میلاد رسول اکرم (ص) برگزار شد و در پایان مراسم با اهدای لوح از مدیر شهرداری منطقه ۴ و سایر مسئولان ذیربط تشکر و قدردانی شد.

پایان خبر /