با حضور نماینده ولی فقیه استان هرمزگان ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، فرماندار و امام جمعه شهرستان حاجی آباد و مدیرکل بهزیستی استان ، اولین موسسه خیریه نگهداری از فرزندان ۶ تا ۱۲ سال تحت حمایت سازمان بهزیستی در حاجی آباد مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان با همراهی احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، علی خرم نسب فرماندار شهرستان حاجی آباد ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان ، حجت‌الاسلام دری امام جمعه شهرستان حاجی آباد و قاسم کامران رئیس اداره بهزیستی این شهرستان ضمن حضور در موسسه خیریه نبی اکرم(ص) از بخش های مختلف بازدید بعمل آوردند.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این بازدید به ارائه توضیحات پیرامون فرآیند احداث تا مراحل تکمیل ، ساخت و نحوه پذیرش فرزندان تحت سرپرستی سازمان و خدمت رسانی به آنها در این مرکز پس از اسکان جامعه هدف پرداخت و از حمایت مسئولین شهرستان حاجی آباد و خیرین در احداث و ساخت این موسسه خیریه تشکر و قدردانی نمود.

محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز ضمن قدردانی از تلاش های موثر بهزیستی استان در خدمت رسانی به ایتام و نیازمندان جامعه اظهار داشت : باید از ظرفیت کشاورزان ،باغداران و صاحبان گلخانه های مستقر در شهرستان حاجی آباد در حوزه مسئولیتهای اجتماعی استفاده شود تا آنان نیز سهمی در خدمت به فرزندان ایتام داشته باشند.

عبادی زاده خدمت به محرومین و نیازمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی را امری خداپسندانه و خیرخواهانه برشمرد و خواستار مشارکت حداکثری خیرین   و نیز بهره مندی از تمامی ظرفیت ها ی سطح شهرستان حاجی آباد در راستای خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی شد.

گفتنی است ، موسسه خیریه نبی اکرم(ص) اولین مرکز نگهداری از فرزندان ۶ تا ۱۲ سال تحت حمایت سازمان بهزیستی در شهرستان حاجی آباد است .این موسسه با ۲۰۰۰ مترمربع زیربنا به همت خیرین در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع احداث گردیده  و ظرفیت پذیرش تعداد ۵۰ نفر را دارا می باشد.

پایان خبر /