مدیر کارخانه تولید قیر پتروکالای سامان عنوان کرد : در صورتی که گاز کشی به شهرک خلیج فارس انجام شود میتوانیم تولید قیر را 35 درصد افزایش دهیم.

به گزارش صبح دریانیوز ، محسن شیخ سامانی با بیان این مطلب ، افزود : شرکت پتروکالای سامان با تولید روزانه ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تن قیر ، یکی از تولیدکنندگان و صادر کنندگان بزرگ مشتقات نفتی محسوب می‌شود.

شیخ سامانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۵ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند ، اضافه کرد : یکی از بزرگترین مشکلات این کارخانه استفاده از گازوییل یا همان نفت گاز است که علاوه مشکلات سهمیه ای و انتقال آن به کارخانه، ریسک پذیری و ایمنی پایینی نیز دارد.

وی ادامه داد : در حال حاضر برای گرم کردن کوره‌ها و برخی دستگاه‌ها به ناچار از گازوییل استفاده می‌کنیم که اگر با گازکشی این سوخت جایگزین ‌شود علاوه بر افزایش تولید، ایمنی را نیز می‌توانیم تا حد زیادی ارتقا دهیم.

مدیر کارخانه تولید قیر پتروکالای سامان تصریح کرد : آلایندگی سوخت نیز یکی دیگر مسائلی است که در طول زمان سبب مشکلات زیادی چه برای محیط و چه برای افراد می شود.

محسن شیخ سامانی در پایان خاطر نشان کرد : بر اساس قانون دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف به تأمین زیرساخت‌ها تا درب ورودی واحدهای تولیدی هستند که در این راستا نیازمند مساعدت و همراهی این دستگاه‌ها برای حمایت از تولید هستیم.

پایان خبر /