رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از بازدید محسوس و غیر محسوس بیش از یکهزار واحد صنفی در رسته های مختلف و پلمب 30 واحد صنفی متخلف در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، سرهنگ مهدی بشارتی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای جلوگیری از هرگونه فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی و متخلف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را به مدت ۷۲ ساعت  در استان اجرا کردند.

بشارتی افزود: مأموران در اجرای این طرح ضمن بازدید میدانی محسوس و غیرمحسوس از هزارو ۲۴۵ واحد صنفی، در این رابطه ۳۰ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت ضوابط انتظامی و عدم توجه به تذکرات قانونی پلیس و وجود ناهنجاری های اجتماعی شناسایی و پلمب کردند.

وی ، عنوان کرد  : در اجرای این طرح ۴۲۱ واحد صنفی تذکر کتبی و شفاهی دریافت و به ۶۸ واحد صنفی دیگر نیز اخطار مبنی بر پلمپ در صورت رؤیت دوباره تخلف داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از عموم شهروندان و مردم ولایی و قدرشناس استان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در صنوف مختلف، در اسرع وقت مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر /