مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت : این شرکت علاوه بر تامین بنزین مورد نیاز مردم و مسافران نوروزی استان ، آماده ارسال سوخت به سایر استان‌های کشور است.

به گزارش صبح دریانیوز ، احمد سالاری فر افزود : به دلیل وجود ۲ پالایشگاه مهم تولید بنزین در هرمزگان، سوخت رسانی به حداقل ۱۷ استان دیگر، توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان انجام می‌شود.

سالاری فر ادامه داد : برای انجام بهینه این ماموریت مهم، مانور آمادگی و بازرسی از جایگاه ها و انبارهای نفت شهید رجایی برگزار شد و نیروهای ایمنی، حراست و سامانه هوشمند سوخت، با همکاری مدیران نواحی به جایگاه‌ها اعزام شدند.

وی تاکید کرد : اگر استان یا کشور به هر دلیلی با مصرف یا تقاضای بیشتر سوخت مواجه شود آمادگی کامل برای تامین آن وجود دارد و زمان بارگیری تانکرهای سوختی نیز به حداقل زمان ممکن رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان یادآور شد : هرچند پیش از تعطیلات نوروزی و سال جدید، تعداد جایگاه های دارای کارت سوخت آزاد در بندرعباس و سایر شهرهای استان اضافه شده است اما به همراه داشتن کارت سوخت شخصی موجب کاهش زمان انتظار در جایگاه و سهولت و تسریع در سوخت رسانی خواهد شد.

پایان خبر /