مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با شرکت شهرک‌های صنعتی این استان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، عطا ناوکی در حاشیه جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد استان و شرکت شهرک‌های صنعتی که با حضور سید امیر امیری‌زاد مدیرعامل و احسان بخرد معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان و همچنین غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی و قاسم صادقی رئیس اداره اشتغال بنیاد استان در سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هدف از این تفاهم‌نامه استفاده بهینه ایثارگران از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی است.
ناوکی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند در بخش سرمایه‌گذاری، واگذاری زمین و اشتغال نیروهای انسانی متخصص، همراه خوبی برای شرکت شهرک‌های صنعتی باشد، بنابراین توقع داریم در کنار سرمایه‌گذاری آموزش نیروی انسانی نیز مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی محل مناسبی برای تولید کالا و اقدامات اقتصادی هستند، عنوان کرد: در این زمینه هدف اساسی بنیاد سوق دادن جامعه هدف به این سمت و سو خواهد بود.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی نیز ضمن اینکه در راستای آموزش نیروی انسانی، جذب رشته‌های فنی و واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرد، گفت: با توجه به ظرفیت‌ بالای فعالیت‌های اقتصادی در استان، آمادگی کامل داریم تا در بخش‌های مختلف خدمتی ناچیز به جامعه ایثارگری کنیم.

در پایان جلسه اسناد تفاهم‌نامه همکاری امضا و بین دو طرف رد و بدل شد.
انتهای پیام