شورای اسلامی شهر بندرعباس از خانواده های معظم شهدای مفقودالاثر ، آزادگان سرافراز شهر بندرعباس به مناسبت هفتم مرداد روز بزرگداشت اسرا و مفقودان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار بزرگداشت روز تجلیل از اسرا و مفقودان با حضور یوسفی معاونت فرهنگی بنیاد شهید ، رحیمی رئیس بنیاد شهید بندرعباس ، رکن الدینی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان ، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ، حجت الاسلام بهزاد پودات نویسنده چندین کتاب در حوزه دفاع مقدس و مادران شهدای جاویدالاثر و آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

اسماعیل بواشه رئیس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ، در این جلسه ، اظهار کرد : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه میان نسل جوان سبب ماندگاری آثار این فرهنگ می شود ؛ همچنین شورای اسلامی شهر بندرعباس در راستای اعتلای نام شهدا تلاش خواهد کرد.

بواشه ادامه داد : استان هرمزگان و شهر بندرعباس جزو استان هایی بوده که در زمان جنگ و دوران مقدس نقش پررنگی داشته و شهدای بسیاری را تقدیم نظام نموده است.

وی تصریح کرد : شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرعباس می تواند با همکاری ارگان های مربوطه برنامه هایی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین دفاع مقدس که از منویات مقام معظم رهبری نیز می باشد، در بین نسل جوان جامعه داشته باشد ، در این راستا شورای اسلامی شهر بندرعباس برنامه بزرگداشت روز تجلیل از اسرا و مفقودان را در صحن شورا آغاز کرده است.

پایان خبر /