نمایشگاه روستاآباد با هدف معرفی و عرضه تولیدات و محصولات کشاورزی روستائیان نقاط مختلف کشور به مدت یک هفته در مصلی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، این نمایشگاه از سوی معاونت توسعه روستایی ، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری به مدت یک هفته از ۱۲ مهر ماه در محل مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است که در آن برنامه های مختلفی از جمله برپایی ۵۰ غرفه ویژه مجموعه های مردمی و جهادی فعال در حوزه اشتغال روستایی،اجرای مراسمات آیینی و محلی جهت حفظ و یادآوری سبک زندگی و آداب و سنن روستاها برپا شده است.

در این نمایشگاه بسیاری از مسئولین استان از جمله منصور آرامی، احمد مرادی ، محمد آشوری و احمد جباری نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مسلم عاشوری معاون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس حضور داشتند.

مسلم عاشوری در این راستا گفت : در این نمایشگاه ۶ غرفه به استان هرمزگان اختصاص داشت و هنرمندان صنایع دستی استان و شهر خلاق بندرعباس نیز در این نمایشگاه بزرگ حضور دارند که تولیدات آنها از نظر تنوع و کیفیت و خلاقیت نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است.

گفتنی است ، این نمایشگاه تا فردا ۱۸مهر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنایع دستی از سراسر کشور خواهد بود.

پایان خبر /