استاندار هرمزگان ، عملکرد بانک‌ها در عقد قرارداد پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را نامطلوب دانست و گفت : این مساله با عملکرد مثبت بانک‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌ها اصلاح شود.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدی دوستی در نشست شورای مسکن استان ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن استان ، در خصوص بررسی روند پیشرفت پروژه‌های خوابگاه‌های دانشجویی ، اظهار داشت : این پروژه‌ها روند مطلوبی ندارند و کار اجرایی کند پیش می‌رود از این رو لازم است موانع رفع و در عملیات اجرایی خوابگاه‌های متاهلی تشریع شود.

دوستی افزود : عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات پروژه‌های مسکن مهر تبدیلی به نهضت ملی مسکن و درصد انعقاد قرارداد بانک‌ها به واحدهای معرفی شده اجاره ۹۹ ساله بسیار بد است و استان هرمزگان جزو استان‌های پایین جدول در کشور است که باید این مسئله با عملکرد مثبت بانک‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌ها اصلاح شود.

وی تصریح‌ کرد : عملکرد بانک‌های استان قابل توجیه نیست و مدیران مسئول باید نسبت به وضع موجود در پرداخت تسهیلات پاسخگو باشند.

استاندار هرمزگان ابراز داشت : مکاتبه‌ای با بانک‌های خصوصی استان انجام شده تا این بانک‌ها میزان مشارکت خود در نهضت ملی مسکن را اعلام کنند و تا پایان هفته فرصت دارند که پاسخ نامه را بدهند و تکلیف متقاضیان را مشخص کنند چرا که معنی ندارد بانکی منابع استان را در اختیار داشته باشد و به استان خدمات ندهد.

پایان خبر /