قرارداد ساخت و بهره برداری بزرگترین چرخ و فلک کشور در بندرعباس با حضور شهردار بندرعباس، رئیس شورای شهر بندرعباس، اعضای شورای شهر بندرعباس و تیم سرمایه گذار این پروژه بزرگ بین شهرداری بندرعباس و شرکت سلگی امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، شهردار بندرعباس در این مراسم در جمع خبرنگاران گفت  : این چرخ و فلک  با ۸۲ متر ارتفاع و ۲۸ کابین ظرفیت پذیرایی از ۸  نفر را در هر کابین دارد .

مهدی نوبانی ، افزود : کابین های این چرخ و فلک  مجهز به سیستم سرمایشی ، صوتی ، پذیرایی است و این مدل کابین هیچگونه آلودگی ندارد .

نوبانی ، بهره برداری از این پروژه را در ۲۴ ماه آینده در مکان بلوار صیادان بندرعباس اعلام کرد .

وی در بخش دیگری از سخنانش ، در خصوص جزئیات این تفاهم نامه و ساخت بزرگترین چرخ و فلک ایران در بندرعباس، خاطر نشان کرد : طرف قرارداد ما شرکت «سلگی» با سابقه احداث ۲۳ شهربازی در سراسر کشور است، همچنین این شرکت سابقه احداث چرخ و فلک بزرگ بوشهر با ۷۲ متر ارتفاع را دارد.

نوبانی اضافه کرد : امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری همه نهادها و دستگاه های اجرایی شاهد توسعه روزافزون شهر بندرعباس باشیم و بهترین خدمات به شهروندان ارائه کنیم.

نوبانی در بخش دیگری از  سخنانش با بیان اینکه شهربازی یکی از خواسته‌های اصلی و آرزوی چهل و دو ساله مردم است، تصریح کرد: برای ساخت این پروژه همه مجوزها و استعلامات گرفته شده و طرح اولیه و جانمایی دستگاه‌ها نیز آماده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس :

شورا تمام قد از پروژه های تفریحی بندرعباس حمایت می کند

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این جلسه عنوان کرد: ایجاد زیر ساخت های تفریحی و گردشگری در شهر یکی از رویکردهای مدیریت شهری است و این مهم در راستای ارائه خدمات به شهروندان صورت می گیرد.

مصیب نظری ، بیان داشت : با همکاری و همراهی همۀ دستگاه های اجرایی مربوطه شاهد تحولات عمرانی در سطح شهر بندرعباس خواهیم بود.

نظری ، اضافه کرد : تمام تلاشمان را می کنیم که احداث  اولین مکان تفریحی در شهر بندرعباس را با سرعت زیاد پیش ببریم.

وی ، مطرح کرد : مجموعه شورا تمام حمایت های مدنی و اجتماعی را پیش می گیرد تا این مهم طبق زمانبندی پیش رو انجام شود .

گفتنی است، آورده اولیه سرمایه گذار برای احداث پروژه چرخ و فلک از سوی تیم سرمایه گذار ۱۰۲ میلیارد تومان و برای ساخت شهربازی ۵۰ میلیارد عنوان شد.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

پایان خبر /